Thursday, April 30, 2009

Duit Mania

huhu...29 april 2009 pada 12pm..adalah waktu rasmi duit mania dilancarkan oleh Ammar Zahar..
aku dah pun beli produk die pada pukul 12:53pm..agak lewat sikit sbb aku bz kat opis..maklumla..praktikal kata kan...haha..skrg..time 2 wait produk 2 sampai ke umah aku..nanti dah sampai aku akan review kat korg daripada dalam bungkusan..hingga la aku dah bukak..ape yg bestnye..produk ni jauh lebih murah dari sangkaan aku..aku bajek harga die mahal macam rahsia clickbank..produk 2 harganye RM240..aku pun beli..tp xde hasil sbb aku xusaha pun..n agak susah jugakla nk usahakan sbb landing page kan semuanye duplicate..pastuh nak kene wat article plak..dah 1 hal..aku yg bi kureng ni pun rase cam mls dah..janji manis mu hanya penipuan sahaja wahai GZ..kate promote je landing page..skali kene menaip skali daaa...kui3..utk produk duit mania ni plak..time aku bukak page duitmania.com..aku xbace pun die punye surat jualan 2..aku terus tgk harga..disebabkan cara promosi die lebih kurang same mcm si GZ promote..so aku agak harga pun xlari la 200-240 an..skali aku tgk harga die..OMG...murah dow..RM157 je..aku xfikir panjang dah..aku terus beli..hahaha..skarang tggu je la mende 2 sampai kat umah aku

No comments:

Post a Comment