Thursday, May 28, 2009

AKU BOSAN LA WEH

hadoiyai......pening palo den ari ni
mane idaknye...
sane sini nama aku kene panggil je..
al maklum lah..encik BOS ari ni xdtg daaa
aku agak kelam kabut jugak la td..
dgn keadaan ptg semalam xde tenet..
masuk plak pagi td..main suis kene tendang..
satu island aku xleh on pc...server down..
off semua suis utama kat island aku ni
pastuh aku g on suis utama dekat sane 2haa...
kat mane???xyah taw la....
korg bukan taw...
lepas 2..alhamdulillah..ok pun...
BUT..the fucking problem is waiting 4 me...
printer plak problem..asal nak print out je..
kene restart printer...hadoiiiiiyaiii
dekat sejam jugak la aku cari masalah printer tadi..
last2..aku restart semua mende yg aku taw..
aku restart MIS..SERVER..ROUTER..MODEM..PRINTER..
nah..semua aku restart..plus aku salotip network cable dekat printer 2..
hah..barulah ok..alhamdulillah..

aku pun rilek la kejap..on9 ym jap via iphone aku...
sekali lg..."ADIE!!!"..nape pc ni hang...haiyaaa...
lemaunya aku...sekali aku g disk clean up pc dorg 2 ha..
kalau problem jugak..aku format terus karang padan muka..
bila nk 5.30 ni...skrg dah pukul 2.30...3jam lagi wei

next keje..PETRONAS...adoi...
ni lagi satu keje..
mmg malas bnor aku nk wat..
kalau aku xkeje siang..
blh la aku wat keje petronas ni waktu siang..
ni part time je
time mlm sampai 5 pg pun kene wat jugak..
adoi...ari ni 28 ari bulan...
MU kalah semalam..xpela..aku dah jangka kan pun..
lg pun MU dah byk piala season ni..bg la barca 2 amek UEFA..
kami X HERAN LAAA!!!!
mengikut pengiraan aku..
ade lg 15 hari aku li kat cni..
jikalau mengikut pengiraan saintifik aku plak..
ade lg 11 ari aku li kat cni..lepas 2...
BYE...aku xkan balik ke cni lg..
aku akan mulakan hidup baru..
hahaha..

lagi pe aku nk mencarut dalam ni eh..
urmm..xde dah kot..daaa...


p/s: dalam rancangan nak bangunkan website sendiri..
p/p/s: duit mania aku masih baru lg berjalan..

No comments:

Post a Comment