Thursday, May 21, 2009

bye laptop aku..aku nak format

well...laptop aku kembali bermasalah
selepas 4bulan..so esok aku nk format balik
bye...malam ni aku nak wat back up le
gile lo..my documents sahaja dah 34gb nak wat format..
mcm mane ni weh..
gile kentang aku nk cangkul ruang dalam ex hard disk aku
pas abes li n lepas siap report aku sepenuhnya..
aku nk pakai window 7..
di jangka sebelum balik poli nanti..
aku akan tukar ke windows 7..
aku tgk BOS aku pakai windows 7 mcm best...

berkenaan iphone plak...
ade sesapa taw wat ad-hoc???
aku dah berjaya create ad-hoc
tp iphone aku still xleh on9..
sbb xterima data dari laptop
adoi yaii
hah...aku tadi baru dapat taw
kemungkinan besar 17 Julai 2009
iphone baru akan keluar..
gile lah..
spesifikasi die..
mmg gempak habis lah..
rase menyesal plak beli iphone awal2..
hehe..xpelah..janji sedap pakai iphone ni..

1 comment:

  1. salam bro, u dak poli mana..aku poli gak, kt tjg malim perak..:D

    ReplyDelete