Tuesday, May 5, 2009

Aku xtaw nak post ape..

mencarut je la eh...ok 1st aku nak cite pasal abes li..hehehe..ade lagi 39 hari lg...haha..report li..haram xwat lg..report full la..report buku log dah dekat 3minggu jugak aku tggl..sikit lg bebeh...pastuh aku nk duk umah wat full report..contoh report full aku xtaw nk wat mcm mane..haha..mampuih aku..harap2 aku ade geng seangkatan..esok keje..cam biase...si uncle petronas ni kate nk bagi keje..harap2 uncle jgn bagi time sabtu ahad ye uncle..kitorg nak relax la uncle..ok la..off cite li n uncle..

aku nak cite pasal iphone
hahaha...hp kegilaan aku skrg
sbb bos aku pakai hp 2..aku tgk best hp 2
aku xsbr nak beli
nanti kalau aku dh beli..
aku akan post la dlm blog aku..
iphone 3g 8gb..anggaran harga
RM 2399 - RM 2599
huhu..dlm bank baru ade seciput je..
xpe..uncle punye duit nak bg nt byk jugak..
hehe...dpt hp 2..
pehhh...mmg best gile..
merantau aku berjalan nanti kang..
sbb hp 2 kan ade gps..hehe...
ok la..
aku dah xtaw nak post ape lg dh
aku out dulu..daaa

No comments:

Post a Comment